marți, 4 ianuarie 2011

Noaptea, Dimineata. Speranta.

azi noapte mia fost foarte rau.. aveam temperatura si singurul motiv pentru care nu ma lasam "dus" erai tu.
intr-un final am adormit. mam trezit pe la un 8, speriat cu o stare foarte naspa si m-am uitat in stanga si in dreapta dar nu erai nicaeri, a fost doar.. a fost doar... si cat imi doream sa fii langa mine in clipa aia, sa te iau in brate sa te tin cum o faceam in diminetile care le-am petrecut impreuna, sati spun cat de frumoasa esti FARA MACHIAJ si cat de mult te iubesc. traiesc cu frica ca nu ma mai iubesti, sau cel putin nu o mai arati, mi-ai spus ca totul sa terminat, dar nu s-a terminat, daca se termina numai simnteam nimic pentru tine, si acum dadeam si eu id-ul meu de mess unei tipe pe facebook care se da la mine si prin acest "dat" la mine, ar spune unele lucruri care ma fac sa ma gandesc la tine... numai suntem impreuna? se simte la fel ca si cum am fii... adica poate "numai suntem impreuna" dar eu am aceleasi sentimente pentru tine.. nu stiu ce s-a intamplat eri.. recunosc a fost vina mea ! a fost vina mea o gramada de timp pentru ca nu am realizat.. si nici nu am vorbit noi despre asta foarte mult... si acum s-a ajuns la asa ceva. putem sa numai fim impreuna, eu tot te iubesc ! te iubesc !!!! te iubesc daäaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ? cu acel "da:o3" al tau care de fiecare data cand il spuneai parca ma fermecai... sper ca nu se va duce totul, nu se poate. nu exista. daca te-ai plictisit de mine spunemi! nu vreau sa traiesc in aceasta lume fara tine, ce rost ar avea? ce rost as avea eu pe aceasta planeta?
numai stiu nimic, inca nu pot intelege aceea "despartire" a noastra... si nici nu vreau sa o inteleg, vreau doar sa uit ca "ne-am despartit" si sa mergem inainte impreuna.. si nu uita ce mi-ai jurat !



                                        spune-mi doar ca totul nu a fost o minciuna, spune-mi ca si tu ma iubesti !

                                        TE IUBESC PROASTO !  semntat la final de post tot AL TAU RESSE !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu