duminică, 23 ianuarie 2011

inima.

inima.. hmm

o chestie

nici nu stiu cum o pot defini sincer. inima e ceva, fara de care nu poti trai. cand spui te iubesc din inima, inseamna ca e ceva de genul maximul, pentru ca fara inima nu poti trai. inima mea este bolnava, este foarte bolnava, si starea asta se agraveaza pe zii ce trece. singura care imi mai alina durerea esti tu. totul este asa... pur si simplu, am ajuns sa stau in pat de dimineata pana seara sa ma gandesc.. sa-mi calmez nervi, sa-mi calmez neajunsurile, nemultumirile. nu inteleg de ce ma simt asa, am palpitatii foarte proaste, si din ce in ce mai mari, care ajung sa le am tot timpul. dupa cum spuneam starea mea se agraveaza. nu mai inteleg, frigul iar a venit si credeam ca vine vara !!! dar era prea frumos sa fie adevarat.. vara trecuta a fost like very dubioasa. prea multe prosti.. prea mult timp pierdut sau nu. timpul pierdut a fost ca mi-am pierdut timpul cu unele persoane,  spre sfarsit de vara am avut noroc, dar eram prea debusolat si imi era prea frica sa accept ce imi ofereai. mi-a luat ceva sa accept.. si mi-a luat ceva sa iti arat ce simt. acum.. cand stii ce simt.. uneori simt ca incepi sa ma ignori, sa o lasi mai moale cu mine.. stiu scriu chestii aiurea: inima-iarna-vara, vara-tu, dar asta e. tot ce stiu e ca in clipa asta tremur, tremur, si nu stiu de ce, de ce tremur? spune-mi tu asta. nu stiu, vreau sa plecam odata, sa plecam sa fim doar noi doi, sa stam undeva sa vorbim, sa-mi spui ce vrei de la mine, sa-ti spun ce vreau de la tine, sa-mi spui ce simti pentru mine, sa-ti spun ce simt pentru tine.. stiu doar sa te sufoc, stiu doar sa te enervez, si sa te supar. da te sufoc asa sunt eu, te vreau doar pentru mine, sunt egoist. egoist egoist egoist.  mie rau, mie foarte rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu