marți, 4 ianuarie 2011

De ce ?

incepi sa tremuri, simti cum totul se sfarseste, cu fiecare lasa-ma, totul este din ce in ce mai dureros...
incepe dintr-un nimic, si se transforma intr-o cearta neimaginabila.. uneori ramai surprins cum dintr-o chestie
minora se ajunge la o cearta mare si totul pentru ce ? din care cauza ? nici eu nu imi pot gasi raspunsul acesta,
numai tu stii in adancul tau. nu esti cainele meu, nu ai o lesa.. dar nici nu stai intre 5 tipi, care poate fiecare
din ei vor sa iti cunoasca misterele, sati simta buzele dulci si firave, sa te atinga.. dar tu nu iti dai seama
ce pot simti eu. pentru tine este o simpla iesire, un joc cu ceilalti.. din cauza asa zisilor necunoscuti ai ajuns
sa-mi spui:
tu: lasamaaaaaaa
eu: dar...
tu: LSAMAAAAAAAA!

nu stiu cine sunt ei si ce inseamna pentru tine.. ce mi-ai spus.. mi-ai spus. nu vrei sa stii cum e..
nu incerca sa ma intelegi, nici eu nu te inteleg dupa cum spui tu, si ma ataci, ma bruschezi, ma faci sa ma simt
cum nu ti-ai dorit niciodata sa ma simt.. dar nui nimic, voi pune si aceste vorbe, si aceasta cearta undeva adanc.
intr-un sertar unde tin toate lucrurile.. si voi incerca.. si nu voi inceta.. 

                                                              Te iubesc. Al tau.. Resse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu