duminică, 3 aprilie 2011

Stupid. (part.1)

3 aprilie, 4 aprilie, dificil.
Dificil este totul, pana si sa respiri este dificil in zilele noastre, un cuvant spus, o fapta soptita, totul poate fi distrus. Nu are sens. nu are noima, nu are logica. De ce ? Pentru ca nu are. Nu este greu de inteles, si nici de spus, foarte simplu chiar.. Trece un timp si incepi sa te gandesti, si sa te gandesti.. pana cand ajungi sa innebunesti. Sa innebunesti, razand si plangand, plangand si razand, nopti pline de lacrimi, zambete arse intr-o canapea veche si stricata, ganduri suicidale impreuna cu sunete demonice pe acel covor plin de praf fara pic de culoare... Nu pot sa spun nimic despre, nici daca as vrea, chiar nu stiu ce sa spun ! E stupid, da stupid. Am inceput sa folosesc acest cuvant din teama frica si ura pentru tot ce inseamna exterior. Am inceput iar sa ma inchid in mine sa numai stiu nimic.. nimic, incetul cu incetul merg inspre nebunie. Oare mai am vreo sansa ? Dupa cum stau lucrurile momentan eu spun ca nu. Totul s-a stricat. Pana si noi, noi numai suntem la fel... acum voi face o paranteza:

"Si un cd oarecare cu scrieri vechi:
 apoi te sun:
tu mă ignori,iar mie îmi vine să alerg
sa te iubesc
-haotic
policrom
tăios
magnetic
dezordonat
tremurând, ca arătătorul pe trăgaci pentru prima oară-
mai mult decât PizzaHut

caută-mă tu! "

Deja numai e vorba de mine, eu sunt doar un pion pe o tabla de sah, stim cu totii ce face un pion , poate merge cate o patratica in fata, si ma lupt din rasputeri cu o regina care imi poate da sah mat oricand vrea ea, si in aceasta clipa, ea are un secret, care nu il poate spune la nimeni, s-a intamplat ceva. Si are legatura cu un cal, sau un turn, sau cele doua combinate, sau poate doi caluti. Sa imi anunt infrangerea? Sa accept sah mat ? Oi fi eu doar un pion, dar daca reusesc sa ajung la final, voi putea sa fiu ce vreau eu, un cal, un turn, un nebun, sau chiar o regina. Doua regine impreuna pot invinge orice. Doua regine pot triumfa, pot trece peste orice obstacol, pot fi mai sus decat siar putea imagina, numai impreuna. Doua regine, putem da peste nas oricui oriunde oricand. Doar trebuie sa vrem...

Stii ?? Eu te iubesc.
Daca era vorba despre mine sa te inteleg, cum vrei sa te inteleg cand tu nu imi spui tot, mie.. mie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu