luni, 18 aprilie 2011

Stupid. (part 2)

"Asta e frumusetea vietii, noi doi ne completam, escaladam niste munti si apoi o contemplam..."

stau si ascult piesa asta la nesfarsit,
am gandul inghetat, privirea inghetata,
inima mea bate, dar cat o sa mai bata
cand tu te indepartezi din ce in ce mai tare.

stau si scriu vers cu vers,
dintre toate florile din lume eu doar pe tine te-am ales.
gandiduma la acel 15 august petrecut impreuna,
gandiduma la acel 16 aprilie in brate, impreuna.

stau si rad, rad si plang,
nici eu numai stiu ce fac
in pula mea de viata
imi vine sa bag, imi vine sa o fac,
dar nu pot pentru ca mie frica de mine
mie frica de mine, mie frica sa nu te uit
pentru ca nimeni nu ma va putea zambi la fel ca tine

"Cand nu esti aici...nu am nici un fel de culoare
Da` cand apari e ca si cum ar fi curcubeu in fiecare rasarit de soare"

sper sa intelegi, sper sa ma alinti
sper sa te impaci cu mine, sper sa o faci
si mai sper un singur lucru
sa ramanem pana la sfarsitul lumi impreuna si daca sfarsitul lumi e maine? vreau sa fiu in bratele tale tale tale...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu