duminică, 4 septembrie 2011

O chestie veche scrisa. Sunt un nebun/obsedat.

"stand singur pe o strada inacapatoare de sentimente rasfirate stau si ma gandesc dar ce sa mai gandesc cand am ramas singur, toata lumea a plecat, sa dus, am ramas doar eu si pixu din vena , din vena? pardon de pe foaie, stau pe o banca ruginita si gandesc, cum sa ajuns aici, ce sa intamplat, numai e nimeni, nimeni sa te'alinte, nimeni sa teadoarma, nimeni sa te scoata din viata cea murdara, scriu vers dupa vers, rima dupa rima, nici viata nomai in teleg, se schimba totu asa lejer, te cuprinde intunericul succes in ai scapa."

tin minte cand am scris asta, majoritatea persoanelor care au avut "norocul" sa o citeasca habarnaveau ce scrie acolo cu adevarat, nu intelegeau nimic. acum numai conteaza nimic. sunt un nebun, un obsedat ce are nevoie sa fie inchis intr-o camera cu 4 pereti alba, si monitorizat zilnic, pentru ca sunt un nebun.
maine vroiam la strand, vreme frumoasa poate ultima zii atat de furmoasa pe anu asta in are poti merge la plaja cel putin in bucuresti. dar nu am cu cine merge. sunt fericit ca am fost odata, si a fost o zii foarte mega frumoasa. pe langa certuri au fost si multe chestii care mau facut sa zambesc iar, pana si apa aceea rece brrr si acum simt frigul in oase. thx for loving this psychopat.

Un comentariu:

  1. man! nu cred ca esti nebun ;) pentru ca nu cred ca eu sunt nebun. suntem cam in aceeasi situatie. pur si simplu suntem spontani. eu vreau la mare iarna, dar nu am cu cine sa ma duc. de ce?? pt ca nimeni nu e "dus" la fel ca mine.

    pur si simplu, aveam impresia ca ma cunosti.

    peace man

    RăspundețiȘtergere